Handelsbetingelser

 

Ordrebekræftelse

Straks efter bestillingen sendes en ordrebekræftelse til den indtastede e-mail-adresse. Hvis denne bekræftelse ikke kan leveres pga. en forkert indtastet e-mail-adresse eller hvis postkassen er fuld, er bestillingen alligevel gældende. Hvis der opstår tvivl om bestillingen er gennemført, skal man straks kontakte os for at få det afklaret.

 

Fortrydelsesret

Det er desværre ikke muligt, at ændre i ordren, når den først er blevet bekræftet af køber.

 

Reklamationsret

Billeder der er beskadiget i posten samt billeder med fejl kan returneres og ombyttes senest 14 dage efter fakturadatoen. Det samme gælder reklamation over kvaliteten af forarbejdningen af billedet – f.eks. farvebalancen.

Da der er tale om håndarbejde, vil vi dog gøre opmærksom på, at der ikke kan opnås 100% farvelighed imellem tidligere modtagne billeder og senere bestillinger. På samme måde kan beskæringen variere. Derimod er der ikke reklamationsret over udtrykket, da billedet er udvalgt af bestilleren.

 

Returret/Returnering

Da du selv har valgt det billede, som du har bestilt, er der ikke returret på portrætbilleder. Dette gælder også elektroniske billeder og gruppebilleder, da disse ligesom portrætbilleder er et individuelt forarbejdet produkt.

 

Betaling

Alle bestillinger tillægges et gebyr til ekspeditionsomkostninger. Gebyrets størrelse fremgår undervejs i bestillingen.

Vælges betaling med bankoverførsel, skal beløbet overføres inden billederne afsendes.

Vælges betaling med Visa/Dankort/MasterCard, trækkes pengene når billederne sendes.

 

Priser

Det er altid priserne på bestillingssiden der gælder. Vi tager således forbehold for eventuelle skrivefejl på udleverede papirer eller på andre sider på hjemmesiden.

Der afregnes i danske kroner (dkk). 

Levering

Alle bestillinger sendes direkte til den adresse, der angives ved bestillingen. Leveringstiden er normalt 1-2 uger.

 

Returneret fra Post Danmark
Såfremt den fremsendte ordre returneres grundet overtrædelse af Post Danmarks regler, tilbyder vi en genudsendelse mod indbetaling af et gebyr på kr. 49, til dækning af de ekstra omkostninger forbundet med dette.  Vi vil fremsende en mail med informationer om Post Danmarks grund for returneringen, samt indbetalings oplysninger. De mest udbredte returneringer i øjeblikket er.

 

  • Forkert placeret postkasse
  • Fyldt postkasse
  • Ukendt på adressen
  • Adressering utilstrækkelig
  • Flyttet ny adresse ukendt
  • Forsendelse ikke afhentet - (forsendelser i pakker eller rør)

Se Post Danmarks regler om ny postkasseplacering på deres hjemmeside
Se Post Danmarks regler og retningslinier på deres hjemmeside